Fashion News 2010 – UNDERTØYET YTTERST I VÅR

En av vårens mest spennende motetrekk er å bruke undertøy, for eksempel korsetter, utenpå de vanlige klærne. På denne måten markeres bysten, samtidig som man får en smalere silhuett.

Undertøyet kommer i motens fokus også når de brukes fullt synlige i kombinasjon med andre plagg, for eksempel bustiers under en kort jakke eller bluse.

Blant vårnyhetene i Lindex undertøy ser vi foruten ulike typer lengre bh-modeller og korsetter, også ulike varianter av truser med høy midje med eller uten støttefunksjon, samt ulike varianter av hofteholder.

Romantisk og retroinspirert
Blonder, chiffon og detaljer som rosetter, draperinger og masser av små, vakre volanger merkes i vårens nydelige undertøy for kvinner. I tillegg til alt det romantiske ser vi i deler av kolleksjonen også en retrofølelse som fører tankene til 50-tallet. Roser som det viktigste mønstermotivet forsterker den feminine følelsen.

På fargekartet finnes forskjellige hudtoner med innslag av fersken og lyse pasteller som mintgrønt, isblått, rosa og offwhite. Ulike aquatoner er også viktige i vårens mote, fra middelhavsblått til turkis og denimblått.

Du finner flere bilder av vårens nye undertøy på
www.lindex.com

Mer informasjon kan fås på: