Fashion News 2010 – SPRING TIME IS PARTY TIME

Kjolen er festmote også denne våren. Vi viser gjerne mye hud og de korte kjolene setter fokuset på nakne ben. Modellene fra Lindex er ofte uten armer, noen uten skulderstropper, og de kombineres gjerne med den korte jakken eller dressjakken.

Figuren er enten bevisst kroppsnær eller med nye proporsjoner, som mer vidde oppe og smalere nede. I den mer romantiske stilen finner vi mye vidde i skjørtet.

Modellene er ofte ganske enkle, uten for mange detaljer, men med mer fokus på form og farge. Man aner en viss inspirasjon fra både 80- og 90-tallet.

De sterke pastellene er synlige på fargekartet og matches med svart og hvitt, men også helt kritthvit er svært aktuelt for vårens fester.

Flere bilder finner du på
www.lindex.com/no/fashion/motebilder

For nærmere informasjon, kontakt: