Fashion News 2010 – EN FARGESTERK VÅR

En flom av farger møter oss denne våren. Farge er definitivt et nøkkelord for vårens og sommerens mote. Herlige sterke farger eller søte pasteller. Blandet og matchet på uventede måter skapes et nytt og spennende uttrykk i motebildet. Lindex’ designteam deler vårens farger i tre store grupper.

Fire – en eksplosjon av farger. I gruppen med ildfarger finnes alle tenkelige røde nyanser, fra oransje og korall til cerise, rosa og lilla.

Oceans – herlige blåtoner med inspirasjon fra havets farger. Her finner vi turkise nyanser, dyp havblått og de forskjellige sesongaktuelle denimblå fargene, fra lyse til mørke.

Pastel & Nude – en mildere, lysere fargepalett som inneholder myke pasteller som lyse rosafarger,
vaniljegult og lyseblått, samt hudfarger som lys beige og
lys aprikos.

Flere bilder av vårens fargesterke kolleksjoner presentert av den internasjonale modellen Carmen Kass finner du på www.lindex.com