Fashion News 2010 – COLOUR IS COOL

Det blir en fargesprakende vår for alle barn! Lindex’ kolleksjoner for både store og små barn blir en fargefest til våren og sommeren. Fargeinspirasjonen er hentet delvis fra det fargeglade 80-tallet og delvis fra 50-tallets fine pasteller. Også blått, i forskjellige nyanser, er en viktig fargegruppe denne våren.

Blå måned
Mars blir en blå måned på barneavdelingen hos Lindex. Det blir massevis av herlige blåfarger og inspirasjon fra hav, piratskip og livet på en øde øy. Denim er i fokus, og vi ser denne elskede tekstilen i farger fra veldig lyst til mellomblått. Vårens denimnyhet for jentene er en lyseblå jumpsuit, og for guttene kule bukser med et lett joggebuksepreg.

All Kids
All Kids, unisexkolleksjonen fra Lindex, er denne våren herlig fargesterk med inspirasjon fra frukt som epler og pærer. Fargekartet domineres av rødt, grønt, blått og hvitt.

Miljøvennlige leggings
Vårens nyhet for jenter, miljøvennlige leggings laget av gjenvunnet polyamid, kommer også i herlige, sterke farger som appelsin, rosa, grønn og turkis.

Flere bilder av vårens fargesterke barnemote finner du på www.lindex.com / Presse / Motebilder.

For nærmere informasjon, kontakt: