Fashion News 2010 – BLACK IS BACK

Sort er stort i høstens mote. Designteamet hos Lindex kombinerer gjerne sort med mer sort, og poengterer at det da er viktig å mikse forskjellige materialer. Blanke stoffer matches med matte, grove strukturer med fine. I stylingen merkes lag-på-lag-effekter, men man avstår sjelden fra en helsvart look.

Designer Marlene Schön styler sin sorte look for høsten: Jeg velger en overdimensjonert genser og bruker den til en meshtopp og smale leggings eller bukser. En annen favoritt er den lange skjorten med materialmiks. Blanke materialer mot matte under en kort dressjakke, strømpebukser og lårhøye benvarmere.

Flere bilder finner du på:
www.lindex.com/no/fashion/motebilder

For nærmere informasjon, kontakt:
Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising,
tlf: 99 51 43 53