Fashion News 2010 – AFFORDABLE LUXURY

Tredje gang Ewa Larsson samarbeider med Lindex har hun skapt en herlig kolleksjon som består av superfeminint undertøy, luksuriøst lounge wear og spektakulære smykker.

Den nye Affordable Luxury-kolleksjonen lanseres i begynnelsen av desember og havner garantert på mange ønskelister til jul. Ewa debuterer i denne sammenheng med sin første undertøyskolleksjon noensinne.

Ewa Larsson beskriver julens Affordable Luxury-kolleksjon med ord som: sofistikert kvinnelig, sensuell, forførerisk, delikat og selvfølgelig luksuriøs og eksklusiv. Kolleksjonen fokuserer på design og kvalitet i både materialer og vel gjennomtenkte detaljer. Inspirasjonen til julens kolleksjon er hentet fra syttenhundretallets rokokko og den da rådende mystikken rundt det fjerne Østen. Fargekartet for kolleksjonen består av svart, opalgrått og kremhvitt.

Flere bilder finner du på:
www.lindex.com/no/fashion/motebilder

For nærmere informasjon, kontakt:
Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising,
tlf: 99 51 43 53