Fashion News 2010 – 100 PROSENT ØKOLOGISK FOR HØSTENS BABYER

Velkommen til verden! Den nye Hello Babykolleksjonen fra Lindex gir en myk og herlig start. Høstens nye kolleksjon for nyfødte kommer i 100 prosent økologisk bomull, uten gnagende sømmer.

Alt for at din baby skal ha det så behagelig som mulig. Klærne er også designet for å være enkle å ta av og på, og de har en silkemyk følelse. Hello Baby-kolleksjonen kommer i størrelse 50-68 cm.

NØDVENDIGHETER I HØST
En skinnjakke, gjerne i kort modell, er et av høstens absolutte motemust. Lindex motekolleksjoner har flere modeller, både i brunt og svart, med detaljer som store krager, glidelåser og trykknapper.

KORSETT
Også korsett i forskjellige lengder hører med til høstens must på undertøysfronten. Bruk det som det funksjonelle plagget det er, eller inkluder det som en del av motelooken. De er superstilige under en jakke eller dressjakke, i stedet for en topp.

Flere bilder finner du på
www.lindex.com/no/fashion/motebilder

For nærmere informasjon, kontakt:
Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising,
tlf: 99 51 43 53