Tydeliggjøre tidligere pressemelding: Lindex lanserer unik designkolleksjon i samarbeid med Ewa Larsson

Onsdag den 16 september sendt motekjeden Lindex ut en pressemelding der foretaket kunne meddele at de i begynnelsen av november lanserer en kolleksjon skapet av designeren Ewa Larsson.

Lindex vil tydeliggjøre at det er designeren Ewa Larsson foretaket har samarbeidet med. Lindex har ikke hatt noe samarbeid med Acne.

Lindex har valgt Ewa Larsson etter hennes erfaringer som designer. Ewa har tidligere jobbet med oppdragsgivere/arbeidsgivere som H&M, Plain Sud, Tara Jarmon, Joop och Acne.

Nina Haugen, Country Merchandiser Tlf: 22 47 84 17, Mobil: 99 51 43 53
Hanne Leino, Country Manager Tlf: 22 47 84 04, Mobil: 93 42 74 37

Lindex sin forretningsidè er å tilby en inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av flere ulike konsepter innen dameundertøy, damekonfeksjon, barneklær og kosmetikk. Med cirka 400 butikker i Sverige, Norge, Finland, Estland, Latvia, Litauen, Tsjekkia, Slovakia, Russland og Midtøsten er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det børsnoterte finske konsernet Stockman. Mer informasjon finnes på www.lindex.com.