The in-between collection – Autumn 2009

The In Between Collection for høsten er som en fantastisk drøm, bare at denne er ekte. Kolleksjonen er superfeminin. Inspirasjonen er hentet fra eventyrenes fantasiverden, men vi ser også tydelige spor av 50-tallets retro-stil.

Materialene er delikate og gjennomsiktige, som chiffon og blonder i myke pasteller, vinrødt og lilla samt sesongens nøytrale farger svart, offwhite og hvitt. Utsøkte detaljer som små blondevolanger, innfelte blonder, satengbånd og rosetter forsterker det feminine uttrykket.

Blant høstens nyheter finnes The Fabulous Bloomers, herlige gammeldagse blomstermønstrede bestemorstruser, og The Very Chich Frill Shorts, høye truser i shortsmodell, overstrødd med blondevolanger.

Dessuten introduseres The Perfect Retro Bra med tilhørende The Perfect Retro Girdle, offwhite BH og hofteholder i 50-talls-stil med rosa sømmer og detaljer i satengbånd.