Sporty plagg til hoststarten

To nye kolleksjoner for skolebarn lanseres hos Lindex i høst. Kolleksjonene er tilpasset for sportsaktiviteter.

NHL

For alle hockeyinteresserte gutter blir treningsklær med NHL-emblem høstens storfavoritt. Kolleksjonen leveres i tide til turnépremieren, der et antall premierekamper skal spilles i Europa. Utenom shorts og t-shirts, som er designet spesielt med tanke på sportsaktiviteter, inngår også hettejakker og bukser i behagelig bomull i høstens NHL-kolleksjon.

FAME

Jentenes sportskolleksjon er inspirert av filmen ”Fame”. Danse- og musikalinteresserte jenter venter spent på september og premieren på nyinnspillingen av den klassiske 80-tallsfilmen ”Fame”.

Fame-kolleksjonen fra Lindex inneholder leggings, dansebukser, topper, tunikaer og college-jakker samt tilbehør som leggvarmere og torgvanter.

Både NHL-, og Fame-kollesjonene finnes i størrelsene: 128-170 cm.