It´s party time

Kjolen – et av høstens hete motemust, er et selvklart valg når det er tid for å kle seg til fest.

I Lindex’ festkolleksjon får den lille svarte i år selskap av røde og cerisefargede kjoler inspirert av filmen ”Lady in Red”. Drama, glamour og lidenskap samt 80-tallsfølelse i stylingen gir ekstra krydder til kveldslooken.

Silhuetten er kroppsnær oventil, med fokus på skuldre og midje i modeller som er inspirert av korsetter. Liker du ikke å vise bare skuldre er det stilig med en langermet, lett gjennomsiktig meshtopp under den ermeløse kjolen eller toppen. Vi ser ofte vidde i kjolen, men også kroppsnære tube- eller tulipanmodeller inngår i motebildet. Blant detaljene er det spesielt draperinger og paljetter som gjelder. Sateng, mesh og lurex dominerer i materialvalget.

De korte kjolene setter fokuset på bena og ingen partylook er komplett uten flotte feststrømper – feminint mønstrede, glamorøst glitrende eller elegant ensfargede.

Legg til store halskjeder, kule armbånd eller aftenhansker og den lille partyvesken, så kan motefesten begynne!

Flere bilder av festmoten finner du på Presse / Motebilder.

Mer informasjon får du på:
www.lindex.com