Fashion celebration, Lindex i Norge feirer 40 år

I oktober måned feirer motekjeden Lindex 40 år i Norge. Lindex Norge er i dag en av Norges største moteforetak med 94 butikker fordelt over hele landet. 40-årsjubileet feires blant annet med ny partykolleksjon i butikk.

– Lindex har virkelig gjort en spennende reise. Vi har ekspandert stort både i Norge og internasjonalt. Nå når vi fyller 40 år vil vi feire det ordentlig. Vi har blant annet en kjempefin partykolleksjon i våre butikker som passer perfekt til vårt jubileum, sier Hanne Leino, landsjef for Lindex i Norge.

Partykolleksjonen, som vises av den svenske supermodellen Caroline Winberg inneholder plagg for høstens alle fester. Kjole er en av høstens hete moteplagg og det selvklare valget når tiden er inne for å kle seg opp til fest.

Jubileet feires også gjennom en stor fest i vår Brand Store butikk på Karl Johan, den 22. oktober samt på www.lindex.no.

For høyoppløste bilder, gå til www.lindex.no/presse/motebilder

Nina Haugen, Manager Marketing & Merchandising
Tlf: 22 47 84 17, Mobil: 99 51 43 53

Hanne Leino, Country Manager
Tlf: 22 47 84 04, Mobil: 93 42 74 37

Lindex sin forretningsidè er å tilby en inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av flere ulike konsepter innen dameundertøy, damekonfeksjon, barneklær og kosmetikk. Med drøyt 360 butikker i Sverige, Norge, Finland, Estland, Latvia, Litauen, Tsjekkia, Russland og Midtøsten er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det børsnoterte, finske konsernet Stockman. Mer informasjon finnes på www.lindex.com.