The In Between Collection – Sofistikert og feminint fra Lindex

Nå introduserer Lindex sin nye undertøyskolleksjon – The In Between Collection. Høy kvalitet, skjønne materialer, bra passform, et bredt utvalg og prisgunstig mote har bidratt til at Lindex er det motekonsernet som selger mest dameundertøy i Norden.

The In Between Collection består av kvinnelige og elegante undertøy med høy kvalitet og behagelig passform. Den nye kolleksjonen er tatt frem for at den skal passe både til hverdags og fest.

Kolleksjonen går i romantiske blonder, men også modeller i harmoniske farger og sobert svart preger kolleksjonen. Den svarte bodyen med blonder er tilbake ” The Perfect Party Body”, også en underkjole ”The Shaping Slip” som former kroppen.

Andre nyheter er ”The serious Business Bra”, en bh som kan bæres under litt striktere klær samt en truse med høy midje, ”The Sharp Dressing Hipster”.

The In Between Collection finnes i butikk fra uke 34. Deretter presenterer Lindex nyheter fra kolleksjonen under hele høsten.

– Den nye undertøyskolleksjonen er tatt frem for å passe høstens trender, som både er spennende og romantiske. Undertøyet er flott og sofistikert, sier Hanne Leino, Landsjef for Lindex Norge.

– Det er spennende å kunne matche undertøyet med den øvrige følelsen og gjøre undertøyet til en del av sin look. En svart, flott body som synes under for eksempel en dressjakke kan være utrolig flott, avslutter Hanne Leino.

Høyoppløselige bilder finnes på www.lindex.no.

For ytterligere informasjon kontakt:

Nina Haugen, Country Merchandiser
Telefon: 22 47 84 00/ 99 51 43 53

Lindex forretningsidé er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av flere ulike konsepter innen dameundertøy, damekonfeksjon, barneklær og kosmetikk. Med rundt 350 butikker i Sverige, Norge, Finland, Estland, Latvia, Litauen, Tsjekkia og Russland er Lindex en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finlandske børsnoterte konsernet Stockmann. Du finner mer informasjon på www.lindex.no.