Lindex vekker våren i ny reklamefilm

Onsdag den 26. mars starter Lindex’ store vårkampanje med offensiv TV reklame. Denne gangen blir Lindex mote vist av toppmodellen Louise Pedersen som vekker våren til liv.

– I løpet av 2008 fortsetter vi med Fashion Report-konseptet hvor Lindex mote er i fokus. Vi vil tydelig vise kunden at det er hos Lindex våren kommer først, og det gjør vi gjennom å satse kraftig på TV, sier Hanne Leino, landssjef for Lindex Norge.

I kampanjen, som er fotografert av Jimmy Backius, opptrer den danske supermodellen Louise Pedersen i Lindex mote.

Med kampanjen utvider Lindex sin markedsføring på Internett gjennom satsninger på sin egen hjemmeside. For å gi kunden stylingtips og følelse for vårens trender, har Lindex skapt en lookbook på hjemmesiden. Der kan kunden finne mer inspirasjon og se modeoutfits stylet av Robert Rydberg.

– Vi vil gjøre det enklere for kunden og vise hvordan plaggene kan blandes og matches på en inspirerende måte. Lookbooken skal gi inspirasjon til butikkjøpet, sier Hanne Leino.

Kampanjen kan ses fra og med den 25. mars på TV2, TV3 og TV Norge, i Lindex magasin Fashion Report, som er bilag til de største dagsavisene, på hjemmesiden til Lindex, og i Lindex butikker. Kampanjen går i samtlige land, Sverige, Norge, Finland, Estland, Latvia, Litauen og Tsjekkia.

Reklamebyrå: We are Group
Mediebyrå: Starcom
Foto: Jimmy Backius
Stylist: Robert Rydberg