Lindex tilbake i New York

Med den nye kampanjen Back in Town tilbyr motekjeden Lindex plagg som løfter garderoben etter ferien og skaper høstfølelsen i garderoben. Den svenske supermodellen Caroline Winberg er frontfigur i kampanjen som er fotografert i New York.

– Kolleksjonen ser tilbake på 20- og 30-tallet der det maskuline møter det feminine i en skjønn kontrast. Noen av nøkkelplaggene er den vide buksen, det rutete skjørtet i ulike lengder, blondebluser i svart og hvitt samt en mengde herlig strikkete plagg, sier Emma Wiklund, Fashion and Consumer Advisor på Lindex.

I kampanjen, som er fotografert av Jimmy Backius, ser vi den svenske supermodellen Caroline Winberg på New Yorks gater.

Fargeskalaen går i sobert grått, svart, brunt, beige og off-white med plommelilla og pudderrosa som kontrastfarger. Adder accessoirer som skjerf i natur- og paisleymønster, store vesker, små heklede bereter og luer – da er stilen sikker!

Plaggene finnes i butikk fra uke 34 og kampanjen pågår fra den 19 august i dagspresse, i klubbfolder og i Lindex butikker. Lindex følger også opp kampanjen på sin hjemmeside.

For høyoppløselige bilder, besøk Lindex bildearkiv på www.lindex.com/no/press.

For ytterligere informasjon kontakt:

Nina Haugen, Country Merchandiser
Tlf: 99 51 43 53

Lindex forretningsidé er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av flere ulike konsepter innen dameundertøy, damekonfeksjon, barneklær og kosmetikk. Med rundt 350 butikker i Sverige, Norge, Finland, Estland, Latvia, Litauen og Tsjekkia er Lindex en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finlandske børsnoterte konsernet Stockmann. Du finner mer informasjon på www.lindex.no.