Lindex Lookbook SS/18

Lindex Lookbook for SS18 viser et rent uttrykk hvor det maritime flørter med fransk femininitet. Kolleksjonen er bygget rundt moteklassikere laget i en moderne miks med nye materialer, teksturer og farger.

«Stil før trend blir viktigere. Denne sesongen handler om å være feminin slik du selv ønsker, uttrykke din egen stil i tidløse plagg som vil vare over tid», sier Pia Ekholm, Design & Buying Manager for Women’s wear på Lindex.

Kolleksjonen viser smigrende feminine silhuetter med midjefokus og off-shoulder detaljer. Marineblå, beige og fersk kremhvit er basisfargen. I tillegg finner du også innslag av lyseblå, rød og gul som gir en vårlig friskhet.

Garderobevinnere som klassiske skjorter, stripete topper, jeans og dresser er fortsatt viktige byggeklosser, men med oppdaterte detaljer og farger, som for eksempel den røde trenchcoaten.

Nøkkeltilbehør denne våren er statement øredobber, handlenett i en moderne utgave, og kryss-over vesker i modige farger.

Kolleksjonen er i butikk og på Lindex.com fra uke 3.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom.

Fotograf: Sara Bille
Modell: Gigi Ringel